Ladbrokes zatrudnił byłego dyrektora wykonawczego William Hill Christopha Фахи poprowadzić dział marketingu.Фахи dołączył do Telegraph Media Group, gdzie jest głównym dyrektorem ds krótkoterminowe inwestowanie to hazard. . marketingu, a do tego spędził pięć lat w tej samej roli w William Hill.Jako dyrektor ds. marketingu Ladbrokes on na czele jej zespołu cyfrowego i detalicznego marketingu i posłuszny dyrektor generalny Jim Маллену.Jeśli proponującego z Coral odbędzie się, Christoph będzie dyrektorem dsmarketingu w rozszerzonej grupy i wejdzie na polecenie kierownictwa.Mullen powiedział: "Christophe ma wyjątkowym doświadczeniem w naszej branży i zapisem dostaw w walce o przyciągnięcie i utrzymanie rekreacyjnych klientów Crown Casino Perth godziny otwarcia Wielki Piątek. "Kiedy pracowałem jako inżynier organiczny plan Ladbrokes do tworzenia długoterminowej rekreacyjnego skali i brał na siebie niezbędne tanich zobowiązania rozbudowy naszego marketingowego obecności, ja zawsze wiedziałem, że będę potrzebował doświadczonego i kreatywnego specjalisty ds legalne witryny hazardowe online w Australii. . marketingu, aby prowadzić ten program- W Кристофе zatrudniłem odpowiedniego lidera, który może pomóc nam zwiększyć nasze koszty i zwiększyć długoterminową lojalną bazę klientów, która pozwoli zbudować najlepszy Ladbrokes i dotrzeć do naszych długoterminowych celów i ambicji" ile kosztuje technologia 4 pro w gnieździe. Фахи dodał: "Jestem bardzo zadowolony dołączyć do Лэдброксу w tym czasie.Oni opracowali ambitny organiczny plan, opiera się marketing, a także wspomagają трансформационную ofertę Coral.Choć zadania, stojące przed tymi planami, są oczywiste, a rynek bardzo конкурентоспособен, możliwości ekscytujące i osiągalne, i jest to doskonała okazja, aby dołączyć do Jima i zespołu Ladbrokes". Kasyno w Albanii w Nowym Jorku.