Jest wiecznie zielone kasyno dzisiaj otwarte

agence du casino lokalizacja la baule

Zarządzanie reklamowych standardów (ASA) niedawno zakazał reklamy hazardu od Bear Group, продвигающую online kasyno firmy StarWins.com jak dla uprzedmiotowienia kobiet, jak i dla hipotezy, że stawki mogą zwiększyć osobiste jakość i atrakcyjność.W reklamie, która powstała 5-m kanałem i pojawiła się w telewizji w styczniu, zostały pokazane na dwóch mężczyzn, którzy перенеслись ze sceny pubu, w którym kobieta ignoruje mężczyzn, w kasynie, wypełniony kobietami w jej ubrania, które pokazują uwagę mężczyzn.Kiedy ludzie przechodzą przez kasyno, ich witają kobiety-stickman, podczas gdy (więcej) kobiety tłoczą się wokół mężczyzn, gdy zaczynają robić zakłady przy stole do ruletki.Później mężczyzn pokazują празднующими do kasyna i z powrotem do pubu.Widz zastanawiał się, czy jest to reklama, która w dużej mierze skupia się na fizycznej postaci kobiet, объективизирует kobiet i w końcu jest сексистской i obraźliwe.Daily Star Wins chroniła ogłoszenie, zakładając, że obecność kobiet-stickman, zawód, który historycznie był "głównie męski", postawiła kobiet w pozycji władzy nad mężczyznami-graczami.Powiedzieli, że krupier były "oficjalnie ubrany w strój wieczorowy", co odpowiadało temu, jak często ubrani pracownicy kasyna.Oni zaprzeczają istnieniu uprzedzeń, stereotypów i dyskryminacji w stosunku do kobiet na podstawie ich płci.ASA, jednak odkryła, że nacisk reklamy na wysokim udziale kobiet w kasynie, a także ich atrakcyjności dla mężczyzn, które, wydawało się, podziwiali fizycznego wyglądu kobiet, oznaczał, że kobiety były używane jako znaczącego losowania wygranych Daily Star.W ten sposób, ASA orzekł, że reklama объективирует kobiet i może spowodować "poważne lub powszechne przestępstwo".ASA również zaznaczyła, że reklama sugeruje, że hazard zwiększają cechy osobiste, takie jak sexy sukces lub zwiększona atrakcyjność, ponieważ mężczyźni wykazują większą uwagę ze strony kobiet, gdy grają.Daily Star Wins twierdziła, że główne postacie zostały przedstawione w jednej i tej samej normalne ubrania na całej reklamy, celowe kreatywne rozwiązanie uniknąć przepychu hazardu, i że ich samoocena lub poczucie własnej wartości nie poprawiły się, a nikt w kasynie nie został zauważony współpracującym z nimi.Firma twierdziła, że kobiety-stickman, patrzącą od stołu, kiedy główni bohaterowie mijają, odzwierciedlają normalne zachowanie pracownika, który chce się przyznać do klienta, w odróżnieniu od domniemanej próby uwodzenia.Jednak ASA uważałam, że coraz większa grupa podziwiających kobiet wokół mężczyzn, kiedy poruszały się w kasynie, stwarzała wrażenie, że hazard zdobył ich uznanie i podziw, i uczyniły je bardziej popularne i atrakcyjne dla kobiet.Z obu tych powodów reklama została zakazana do ponownego pojawienia się. jest wiecznie zielone kasyno dzisiaj otwarte.