Free invaders planet moolah slot

wszystko możesz jeść bufet korona kasyno

Steve Walter uosabia w sobie termin "weteran branży".Starszy dyrektor Konami marketingu i zarządzania produktami zajmuje się grami już prawie 27 lat, a ostatnie sześć lat współpracuje z japońskim operatorem.Za to podczas gry sektor bardzo się zmienił.Jednak poniżej Walter mówi wyłącznie z Gambling Insider o tym, dlaczego on wciąż rozważa przemysłu jako "bezpieczną dla społeczności i patronów".Od studenta, który marzy, oddać blackjack, do kierownika, który próbuje pokonać konkurencję, której jeszcze 15 lat temu nie istniało, dyrektor Konami przeszedł długą drogę...Że po raz pierwszy cię sprowadza w branży gier?Byłem studentem uniwersytetu i chciał grać w blackjacka, gdy osiągnę pełnoletność.Postanowiłem, że lepiej zamieszkać w Las Vegas i będę grać w blackjacka.Boże, jak byłem zaskoczony, że w rzeczywistości wszystko działa nie tak!Ale naprawdę, ale w branży gier, pracując w promocjach casino, marketingu i działaniach.Jestem całkowicie zakochany w przemysł i myśl o tym, że dajemy ludziom rozrywki i przynosimy radość, zaangażowanie i emocje.Zajmuję się tym od tamtej pory – to było prawie 27 lat temu.Czy masz jakieś ciekawe historie o próbach oddania blackjack?W rzeczywistości nigdy nie oddawał blackjack.Zgłosiłem się na kilka ofert pracy sprzedawcy, ale wszystkie drzwi zamknęły się przede mną; w tym czasie była to prawdziwa praca.Po tym znalazł odpowiednie dopasowanie.Zaczynałem w "Тропикане" w Las Vegas i znalazłem menedżera, który widział kogoś z uniwersytetu poza Nevada obiecujące perspektywy.Jedna z moich zabawnych opowieści polegała na tym, że pomagał koordynować przylot VIP-klientów na Nowy rok na lotnisko w Las Vegas.Wysłaliśmy dwóch tancerek z Folies Bergere w pełnym уборе.I oto jestem, 21-letni chłopak, siedzę na lotnisku z dwoma tancerkami obok mnie, mając do czynienia ze wszystkimi wielomilionowymi graczami.Właśnie wtedy pomyślałem, że to chyba najlepsza przemysł na świecie, bo robimy takie śmieszne rzeczy.Jaki jest główny doświadczenie i lekcje usunąłeś z Arystokrata i Aruze Gaming, zanim dołączył do Konami?Kluczowym momentem był globalny doświadczenie obu firm.Do 2000 roku duża część mojej pracy odbywała się w USA, instalując systemy zarządzania casino.Pracując na "Arystokratki", nie zyskał światową sławę.Mieszkam w Australii kilka lat, a ten globalny doświadczenie dobrze się sprawdza w rozwijającej się firmy Aruze, gdzie objął stanowisko wiceprezesa ds free invaders planet moolah slot. marketingu i w końcu stał się CMO.Zdałem sobie sprawę, że rozgrywek to nie tylko w ameryce północnej lub australijski produkt, ale i wszechobecny na Europę, Południową Afrykę, Amerykę Południową i Azję.Gdziekolwiek pójdziesz, doznania dobry, dając ludziom możliwość pracy i powrót dochód z powrotem do wspólnoty.Zapewnia również ludziom wyjście dla rozrywki, więc jest to w dużym stopniu korzystna.Dopóki poważnie traktujemy naszych odpowiedzialny inicjatyw w dziedzinie hazardu, co sprawia, że większość ludzi, gra jest win-win dla wspólnoty i jej patronów.Można by powiedzieć, że są jakieś istotne różnice między grą doświadczeniem w różnych krajach?Końcowy podstawowe doświadczenie pozostaje ten sam.To daje okazję do ucieczki, poczuć dreszcz.I to niezależnie od tego, czy siedzisz przy stołach w Makau lub w bingo - salach Ameryki Południowej.Zauważyłem również, że różne rządy na całym świecie, którzy jeszcze nie są przekonani do gry, robią wszystko, aby to się stało.Na świecie istnieją setki organów regulacyjnych, a każdy z nich ma swoje własne cechy.To stwarza problem dla dostawcy, ale także pomaga mu uzasadnić wniosek gier na swoje rynki.Różnice są następujące: jak mieszkańcy skorelowany odpowiednie ustawienia gier z ogólnym zaawansowania?Jak opisałabyś swój pobyt w Konami do tej pory?W tym tygodniu minęło sześć lat.Konami-fantastyczna firma, z punktu widzenia jego pozycji na rynku i swoją reputację.Nasze słowo-to nasz związek.Jeśli coś jest nie zawsze idzie poprawnie, miło wiedzieć, że ktoś poprze to, doprowadzić do końca i naprawi.To jest to, co zauważyłem, jest główną wartością Konami za to, że pracuję tutaj: zrobić wszystko poprawnie, bo to poprawnie.Z punktu widzenia kultury słusznie postępujemy w stosunku do ludzi, z którymi prowadzimy interesy.Jest to bardzo orzeźwiający.Nasze produkty są absolutnie fantastyczne.Mamy naprawdę innowacyjne inżynierowie i projektanci.Mając trwałość produktów i dobrą strukturę gospodarczą, wracasz do domu, szczęśliwy, że jesteś częścią tej organizacji.Opowiedz nam o KX 43 firmy Konami i swoich celów w odniesieniu do tego produktu.To pierwszy start w tym roku na ICE.Ma 43 cm i bardzo wysoką ostrość obrazu: KX skrót od Konami Experience.Jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego powodu, bo to pokazuje naszą platformę na nowy poziom.Realizm w grafice феноменален.To pomaga nam pozostać konkurencyjne z innymi rodzajami rozrywki.Jeśli spojrzeć na to, co inni ludzie robią dzisiaj z grami na swoich telefonach lub tabletach lub zdjęciami na ekranach telewizorów w swoim domu, ostrość grafiki-to jest to, co widzą w innych niezależnych środowiskach.Teraz, kiedy wnosimy taka realizm w grze, mamy nadzieję, że również znajdzie odpowiedź.Czy widzi siebie Konami konkurencyjnej z różnego rodzaju atrakcji, takich jak Netflix, Amazon i innych?Absolutnie; to powraca do tego pytania: co to jest doświadczenie?Chodzi w rozrywce.Istnieje możliwość wygrać i stracić pieniądze, ale, ostatecznie, chodzi o rozrywce.Chcemy się upewnić, że gdy ktoś wchodzi w lokal gier i kładzie 100 dolarów za samochód, czują, że mają 100 dolarów rozrywki, niezależnie od tego, oni już wygrali, czy przegrali.W kinie można było łatwo wydać 100 dolarów na bilety, popcorn i opiekunkę!W ten sposób, musimy konkurować z tym rodzajem rozrywki, dając te same reakcje emocjonalne, które można uzyskać z akcji lub romantycznego filmu.Czy jest to przyczyną zwiększenia marki treści w sektorze?Myślę, że firmowy treści pomaga w poznawaniu i zestaw kosmetyków.Ale, jeśli spojrzeć na niektóre z najbardziej popularnych produktów tam dzisiaj, to domowe produkty, wykonane przez producenta.W czasie, gdy nie jest gwiazdą Koło Fortuny i Monopol, rzeczy, wystające dziś, nie koniecznie mają tę markę, związane z nimi.Myślę, że rynek gier staje się coraz bardziej dojrzały, a ludzie dowiedzą się, jakie rozrywki dostarczają gry – niezależnie od tego, jakie znaki malowane na прялках.Może 10 lat temu, wraz z pojawieniem się gier, te marki pozwalały na zapoznanie się z mechaniką, kiedy ludzie zostały wprowadzone w niej.Nie zrozumcie mnie źle, nadal pracują dziś, aby przyciągnąć nowych graczy, ale nie sądzę, że mają taką samą wagę i wartość, co 10 lat temu.Marka musi być poprawny, aby był zgodny z dobrego projektowania gry.Nie chcę nikogo rzucać pod autobus, ale solidnej gry musi być solidna marka, wyrównany z nim, a nie po prostu postawić jakiejkolwiek marki na grę i mam nadzieję, że to zadziała.Marki też mogą być drogie, dlatego należy odnosić się do nich odpowiednio.Było kilka bardzo udanych marek, ale ludzie są na tyle dojrzałe, aby uznać, że mogą grać w gry bez Hollywood lub handlowego marki, związanego z nim.Mając to na uwadze, jak twórcy slotów mogą już iść do przodu?Myślę, że to kwestia znalezienia nowych rzeczy, ale zapisać kilka rzeczy znajomymi.W ciągu ostatnich 25 lat nastąpił szereg innowacji.Na przykład, ruch bębnów po zatrzymaniu kół uważano rewolucyjny – nie spierać.Wszystkie inne zmiany mechaniki zachowały świeżość.To się dzieje od producentów, którzy patrzą na to, co atrakcyjne dla graczy, i decydują, co może podobać się co innego.Poza tym, to przypadek użycia różnych trendów.Bardzo dobrze radziły sobie w czasie światowego kryzysu finansowego z produktów niskiej jakości, прогрессистами.To bardzo dobrze резонировало z ludnością, która stara się uzyskać jackpoty, które pomagały im poświęcić więcej czasu na swoim urządzeniu.Dziś, gdy gospodarka nieco się poprawiła, nie szukają pieniędzy, aby kontynuować pracę; szukają czegoś, co mogłoby zmienić sytuację w ciągu miesiąca, trzech lub sześciu miesięcy.Więc jackpot może być nieco inny.Te trendy zmieniają się z biegiem czasu, w zależności od tego, co dzieje się w świecie.My, jako twórcy, muszą zobaczyć, co możemy zrobić, aby zmusić graczy grać więcej, ale i satysfakcjonującego tym, że gramy więcej.Konami zrobiła to z naszej Strike-wypoczynkową, dając graczom bodziec postawić wyżej.Wszystko jest jasne: to innowacyjny sposób komunikacji z graczem.To prowadzi do większej grze i większej przyjemności z gry ludności.Należy również zaprojektować trendy.Gry wymagają czasu dla rozwoju.Jeśli rozwijasz się zgodnie z dzisiejszymi trendami, możesz nie być w tyle.Dlatego należy brać pod uwagę dzisiejsze trendy, ale również i trendy przyszłości.Powiem szczerze: gdyby to była nauka ścisła, to konkurencja byłaby znacznie więcej.Ale to nie tak.Istnieje wiele niuansów i wiele uczuć wewnętrznych, zaangażowanych w rozwój, niezależnie od tego, ile nauki wkładamy w to.Jaki jest największy problem, stojący obecnie przed przemysłem gier?Rosnąca baza klientów-to oczywiste wyzwanie dla branży.Mamy grupę ludzi, którzy są coraz starsi.Grupa tyłu jeszcze nie weszła do walki niemal tak samo szybko, jak poprzedni.Technologia posunęła się jeszcze dalej.Obecnie istnieje więcej możliwości dla эскапизма poza telewizji, kina i kasyna.Istnieje wiele innych konkurencyjnych kanałów, które nie były dostępne 15-20 lat temu.Musimy być w stanie konkurować, dostosować się i rozwijać naszą technologię i produkt, aby być o krok przed tych innych branż. wszystko możesz jeść bufet korona kasyno.